OznámeníReklamační řád – PRIMÁTOR DISTRIBUCE s.r.o.

3.2.2025

Reklamační řád – PRIMÁTOR DISTRIBUCE s.r.o.

1 Obsah
2 Reklamační řád – PRIMÁTOR DISTRIBUCE s.r.o.
3 Pojem reklamace
4 Podmínky uplatnění reklamace
5 Reklamační řízení
6 Vypořádání reklamace
7 Odpovědní pracovníci
8 Závěrečné ustanovení
9 Přílohy

2 Reklamační řád – PRIMÁTOR DISTRIBUCE s.r.o

Reklamační řád stanovuje a popisuje podmínky, oprávněnost a průběh reklamačního řízení vyplývající z odpovědnosti společnosti PRIMÁTOR DISTRIBUCE s.r.o. (prodávající) za vady jím dodávaných výrobků, na něž se vztahuje záruka za jakost. Tento proces je součástí vztahu mezi prodávajícím a kupujícím (odběratelem) a řídí se příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník v platném znění a sjednanými podmínkami příslušné kupní smlouvy.
Práva a povinnosti zákazníka při reklamaci zboží zakoupeného prostřednictvím e-shopu prodávajícího stanoví obchodní podmínky e-shopu.

3 Pojem reklamace

Reklamace je sdělení odběratele dodavateli, že dodaný výrobek má vady s uvedením popisu zjištěných vad, případně se sdělením, jak se vady projevují.

4 Podmínky uplatnění reklamace

Oznámení o reklamaci provádí odběratel telefonicky, písemně nebo osobně prostřednictvím pracovníků expedice Vysokov nebo obchodního zástupce (dále jen OZ) nebo v případě nákupu na maloobchodní prodej v pivovarské prodejně. Pro vyřízení reklamace jsou nezbytné následující údaje:

a. registrovaný odběratel: odběratelské číslo, adresa provozovny
b. maloobchodní prodej: kontaktní údaje a doklad o koupi
c. druh reklamovaného výrobku
d. důvod reklamace
e. množství reklamovaného výrobku
f. datum minimální trvanlivosti (uvedeno na etiketě nebo plombovém uzávěru)

Reklamace musí být uplatněna bez zbytečného odkladu. V případě podání reklamace z důvodu nekvalitního výrobku musí balení nebo sud obsahovat min. 80 % původního plnění. Tekoucí sudy nesmí být naraženy. Nelze reklamovat výrobek po datu minimální trvanlivosti.

5 Reklamační řízení

1. Reklamační řízení bude zahájeno neprodleně, jakmile odběratel předá vadný výrobek OZ, dopravci při rozvozu, anebo výrobek dopraví na expedici Vysokov nebo do pivovarské prodejny.
2. Reklamovaný výrobek musí být vždy opatřen štítkem reklamace, datumem přijetí a odběratelským číslem a názvem provozovny (v pivovarské prodejně identifikačními údaji) viz příloha č. 2 Reklamační štítek na sudy. Toto označení musí být vždy na reklamovaném sudu. Tento štítek na sud umístí buď odběratel, OZ, expedice Vysokov nebo prodavač v pivovarské prodejně.
3. Společně s reklamovaným výrobkem musí být vyplněn a odevzdán Reklamační protokol PRIMÁTOR Distribuce_A5 – příloha č. 1. Reklamační protokol vyplní OZ nebo expedice Vysokov spolu s odběratelem, nebo prodavač na pivovarské prodejně.
4. Odpovědný pracovník ( sládek, technolog) reklamovaný výrobek posoudí a rozhodne o oprávněnosti reklamace.

6 Vypořádání reklamace

V případě uznání reklamace je odběrateli vadný výrobek vyměněn. Náhradní výrobek je odběrateli dopraven společně s Reklamačním protokolem, který obsahuje název odběratele a místo provozovny, název reklamovaného výrobku a počet náhrad. V případě podání reklamace v pivovarské prodejně je vyzván prodavačem k vyzvednutí náhradního výrobku. Odběratel potvrdí jeho převzetí.
V případě neuznání reklamace a neprovedení výměny výrobku je odběratel vyrozuměn prostřednictvím obchodního zástupce nebo pracovníků expedice Vysokov, nebo prodavačem prodejny. Odběratel obdrží reklamační protokol a je mu vystaven dobropis na zálohovaný obal.

Reklamace bude posouzena a vyřízena co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů ode dne zahájení reklamačního řízení.

7 Odpovědní pracovníci:

Sládek
Technolog
Vedoucí laboratoře
Obchodní ředitel pro tuzemský trh
Obchodní ředitel

8 Závěrečné ustanovení
Dodržování ustanovení tohoto řádu je prověřováno v rámci interních auditů.

9 Přílohy

P1 – Reklamační protokol PRIMÁTOR Distribuce_A5
P2 – Reklamační štítek na sudy