Nástup letošního jara je ve znamení jednoho z milníků v historii náchodského pivovaru PRIMÁTOR. Po mnoha letech přichází na trh se zcela novou originální pivní láhví a obměněným designem etiket.
O potřebě nové láhve se v pivovaře hovořilo již dlouhou dobu. Špičková kvalita piv potvrzovaná dlouhodobě na prestižních domácích i zahraničních degustačních soutěžích, naprosto unikátní portfolio a průkopnická práce na poli speciálních piv u nás, si žádala i výjimečný vzhled.
„Nechceme, aby se naše exkluzivní výrobky nabízely v odřených opotřebených láhvích a jejich vzhled na regálech prodejen zapadal do řady běžné produkce. Našim přáním je aby zákazník měl radost z nákupu, z pocitu že získal cosi výjimečného.“ komentoval novou láhev sládek Petr Kaluža.
Láhev s plastickými reliéfy vznikala na základě dlouhodobé spolupráce s českými skláři. V jejím tvaru a dekorativní výzdobě se odráží unikátnost náchodských piv, reprezentovaná logem PRIMÁTOR, typickým písmenem „P“, siluetou zámku odrážející mnoha set letou tradici náchodského pivovarství a chmelovými šišticemi jako atributem tradičního řemeslného přístupu k vaření piva.
Jedinečnost láhve podtrhují nové etikety s barevně sladěnými korunkami jasně odlišující jednotlivé druhy všech 15 vyráběných piv. Jednoduché výtvarné motivy na etiketách a charakteristické kresby rozdělují piva do tří řad. Dále se zde objevují další výrazné grafické prvky – stylizovaná pečeť města Náchoda, či slovo CRAFT – jako odraz vztahu pivovaru k dodržování tradičních řemeslných postupů. Kvalita etiket je zdůrazněna i výběrem speciálního papíru vyšší gramáže, připomínající svojí strukturou ruční papír.
„Jo a to úplně nejdůležitější – v každé nové láhvi zákazník najde svůj starý, oblíbený a nezaměnitelný PRIMÁTOR.“ poznamenal závěrem náš sládek.